JANTOKIA

• Hezkuntza Sailak jarritako menuen prezioak hauek izango dira:

• Garraio dirulaguntza duten ohiko ikasle bazkaltiarrak 3,30 €/menuko

• Ohiko ikasle bazkaltiarrak eta 2 urteko ohikoak 4,60 €/menuko

• Ez ohiko ikasle bazkaltiarrak 5,20 €/menuko

ORDAINKETA MOTA: bankutik transferentzien bitartez (derrigorrezkoa da “Doakion hirugarrena” inprimakia beteta izatea)

• Ohiko ikasle bazkaltiarra, ikasturtean jantokia gutxienez 4 egunetan erabiltzen duena da (%80)

• Jantokiko kuotaren zati bat itzuliko da honako kasu hauetan:

• Ikasle-kolektibo bat ez denean jantokira joaten aurrez onartutako eta programatutako jarduera osagarriak egin eta piknik zerbitzurik behar ez badute, beti ere, aurrez enpresa esleipendunari jakinarazten bazaio.

• Jankidea ez bada astebetez edo aste gehiagoz jarraian jantokira joan behar, beti ere, gutxienez 48 ordu lehenago jakinarazten bada.

• Bi kasu horietan itzuli beharreko zenbatekoa kasu bakoitzean ikasleak ordaindu beharreko kuotaren % 50 izango da.

• Eskola jantokiak funtzionatzen ez duenetan, itzulketak, hala badagokio, une horretan indarrean dauden Administrazio eta Dirubideen Zuzendaritzak emandako jarraibideen arabera egingo dira.

• Kobratutako kuotak hurrengo hilabetean itzuli ahal izango dira, kobratu beharreko kuotei kenduta..

• Bekadun ikasleei, beka onartu arte, jantokiko kuota kobratuko zaie, eta bekaren dirua eskolara heltzen denean itzulpena egingo da. Beste alde batetik, bekadun ikasle bazkaltiarrei, faltagatik, ezin zaie dirurik bueltatuko.

• DERRIGORREZ telazko serbiletak erabiliko dira, etxetik ekarrita eta izena jarrita.

• MENU BEREZIAK: Ikasleren batek, medikuak aginduta, dieta berezi behar izan ezkero , eskatu dezakezue, beti ere mediku espezialistaren ziurtagiria aurkeztuz.

• Denon ardura da, baita zuena ere, jantokiko zaintzailenganako errespetua zaintzea.

• Jantokiko kuotak ez ordaintzeak zerbitzuaren erabilpenaren etetea ekarriko du, aparteko akordiorik ez badago. Erabakia jantokiko batzordean hartuko da.

• Ikasleren bat goizean zehar eskolatik kanpo badago, jantokira sartzeko azken ordua 13:10 izango da. Ordu horretatik aurrera ezin izango da jantokira etorri.

MENUA